Известие

Collapse
No announcement yet.

гърмене в ауспуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • гърмене в ауспуха

    колеги помагайте,проблема с моята алфа 156 1.8 тс е следния след махане на катализатора и слагане на гърне на негово място започна да гърми в крайното гърне и то доста силно сякъш карам зил и това го прави като отпусна газта а колата върви на скорост,ще кача и снимки да видите как се разпра след последния гръм ,а и гърми само на газ на бензин не го прави
    sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

  • #2
    При мен това се получава при бедна смес на газовата.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • #3
      ето и какво се случи на гърнето
      Attached Files
      sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

      Comment


      • #4
        Чудничко.

        Проблема е в клапана за високо налягане на изпарителя ти. На върнат педал ти пуска газ през маркучето за вакум и тъй като искрата спира, а след като няма катализатор вече нищо не пречи на газта да отива загрята по-бързо до мястото с повече кислород (крайното гърне) и се самовъзпламенява.

        Отваряй изпарителя и запуши клапана който изпуска налягането към вакума и проблема ти е решен След тази манипулация може да намалите налягането на газта в изпарителя и да направите нови настройки, за да не се повишава прекалено много налягането когато върнеш педала.
        Last edited by oem; d.m.y г., 12:17.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Чудничко.

          Проблема е в клапана за високо налягане на изпарителя ти. На върнат педал ти пуска газ през маркучето за вакум и тъй като искрата спира, а след като няма катализатор вече нищо не пречи на газта да отива загрята по-бързо до мястото с повече кислород (крайното гърне) и се самовъзпламенява.

          Отваряй изпарителя и запуши клапана който изпуска налягането към вакума и проблема ти е решен След тази манипулация може да намалите налягането на газта в изпарителя и да направите нови настройки, за да не се повишава прекалено много налягането когато върнеш педала.
          аз я карах на този дето ми слага газовата и той каза че всичко е наред с нея работи идеално , явно ще трябва да потърся и второ мнение
          sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

          Comment


          • #6
            Няма второ мнение повярвай ми. Лично съм се сблъсквал със същия проблем при мен, после и при клиентски коли. Газаджията ти просто не е в час с проблема. Само това е решението. Освен ако някоя дюза не остава постоянно отворена, но това щеше да ти носи проблеми в работата на мотора.

            Отваряш изпарителя. На клапанчето една гумичка да го затапи и повече няма да гърми.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              А след като махна катализатора какво гърне сложи на негово място ?
              Alfa Romeo 156 1.8 TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                А след като махна катализатора какво гърне сложи на негово място ?
                гърнето е от ауди това имах под рака колега, но мисля ,че от него ми идват тези ядове
                sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                Comment


                • #9
                  Гръмни още 2 гърнета колега и си спомни какво съм ти казал.

                  EDIT: и за да бъде по-красиво следващото гърне изпъни колата на прав път така към 4000 об. и примерно 100 - 120 км/ч натисни рязко педала на газта и върни и я остави да си се спускат оборотите на скорост. Когато паднат до 2500 подай и съвсем леко газта.

                  Няма да повярваш какво ще се случи...
                  Last edited by oem; d.m.y г., 22:00.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Колега, слушай какво ти казва човека.Ти сам каза че на бензин не гърми , само на газ.Гърнетата в случая нямат значение.Големината на гърнето може да има значение за обезшумяването но не и за гърмежи.Гърмежи се появяват когато има лошо изгаряне и в изпускателната уредба попадне неизгоряло гориво което доизгаря там.А въпросните "газаджии" съм сигурен че са от типа - ти знаш ли колко коли съм напраил бе.Поискай му сертификат за работа с втечнен газ - сигурен съм че няма.А и да има това не значи че разбира от двг. Това че е почнал да слага газови уредби съвсем не значи че е вещ в материята.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      +1
                      оеm е прав.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Само и единствено от не добре настроена смес и то на газовата, и на мен ми го е правил този номер с гърмежите! Най-вероятно богата смес, ама те колегите по-добре са го обяснили.
                        sigpic
                        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                        0889 636 093

                        Comment

                        Working...
                        X