колеги помагайте,проблема с моята алфа 156 1.8 тс е следния след махане на катализатора и слагане на гърне на негово място започна да гърми в крайното гърне и то доста силно сякъш карам зил и това го прави като отпусна газта а колата върви на скорост,ще кача и снимки да видите как се разпра след последния гръм ,а и гърми само на газ на бензин не го прави
Известие
Collapse
No announcement yet.
гърмене в ауспуха
Collapse
X
-
гърмене в ауспуха
sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa
Тагове: Няма
-
sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa
Comment
-
Чудничко.
Проблема е в клапана за високо налягане на изпарителя ти. На върнат педал ти пуска газ през маркучето за вакум и тъй като искрата спира, а след като няма катализатор вече нищо не пречи на газта да отива загрята по-бързо до мястото с повече кислород (крайното гърне) и се самовъзпламенява.
Отваряй изпарителя и запуши клапана който изпуска налягането към вакума и проблема ти е решенСлед тази манипулация може да намалите налягането на газта в изпарителя и да направите нови настройки, за да не се повишава прекалено много налягането когато върнеш педала.
Last edited by oem; d.m.y г., 12:17.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЧудничко.
Проблема е в клапана за високо налягане на изпарителя ти. На върнат педал ти пуска газ през маркучето за вакум и тъй като искрата спира, а след като няма катализатор вече нищо не пречи на газта да отива загрята по-бързо до мястото с повече кислород (крайното гърне) и се самовъзпламенява.
Отваряй изпарителя и запуши клапана който изпуска налягането към вакума и проблема ти е решенСлед тази манипулация може да намалите налягането на газта в изпарителя и да направите нови настройки, за да не се повишава прекалено много налягането когато върнеш педала.
sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa
Comment
-
Няма второ мнение повярвай ми. Лично съм се сблъсквал със същия проблем при мен, после и при клиентски коли. Газаджията ти просто не е в час с проблема. Само това е решението. Освен ако някоя дюза не остава постоянно отворена, но това щеше да ти носи проблеми в работата на мотора.
Отваряш изпарителя. На клапанчето една гумичка да го затапи и повече няма да гърми.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщениеА след като махна катализатора какво гърне сложи на негово място ?sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa
Comment
-
Гръмни още 2 гърнета колега и си спомни какво съм ти казал.
EDIT: и за да бъде по-красиво следващото гърне изпъни колата на прав път така към 4000 об. и примерно 100 - 120 км/ч натисни рязко педала на газта и върни и я остави да си се спускат оборотите на скорост. Когато паднат до 2500 подай и съвсем леко газта.
Няма да повярваш какво ще се случи...Last edited by oem; d.m.y г., 22:00.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Колега, слушай какво ти казва човека.Ти сам каза че на бензин не гърми , само на газ.Гърнетата в случая нямат значение.Големината на гърнето може да има значение за обезшумяването но не и за гърмежи.Гърмежи се появяват когато има лошо изгаряне и в изпускателната уредба попадне неизгоряло гориво което доизгаря там.А въпросните "газаджии" съм сигурен че са от типа - ти знаш ли колко коли съм напраил бе.Поискай му сертификат за работа с втечнен газ - сигурен съм че няма.А и да има това не значи че разбира от двг. Това че е почнал да слага газови уредби съвсем не значи че е вещ в материята.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Само и единствено от не добре настроена смес и то на газовата, и на мен ми го е правил този номер с гърмежите! Най-вероятно богата смес, ама те колегите по-добре са го обяснили.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
Comment